Współpraca

Garść zasad, które ułożą zgodną współpracę…

I. Moje umiejętności.

  1. Oświadczam, że jestem przygotowana do świadczenia usług polegających na tworzeniu, edycji oraz korekcie tekstów itp.
  2. Dysponuję stosownym wykształceniem w tym kierunku, co na życzenie klientów, chętnie przedstawię.
  3. Piszę autorskie teksty.
  4. Posiadam długoletnie doświadczenie w zakresie świadczonych usług i setki zrealizowanych zleceń.

II. Proces realizacji zlecenia.

  1. Oczekuję szczegółowych informacji na temat zlecenia. Najlepiej drogą mailową, lecz jestem otwarta na wszelkie kanały komunikacji. W razie potrzeby oddzwonię do każdego klienta. Proszę tylko o stosowną informację lub numer telefonu.
  2. Dysponuję rozbudowanym warsztatem pisarskim.
  3. Pracuję zgodnie z koncepcją zleceniodawcy lub w całości według własnego projektu.Wybór należy do klienta. Chętnie pomogę i doradzę w zakresie świadczonej usługi. W całości służę swoją kreatywnością.
  4. Realizację zamówienia rozpoczynam wyłącznie po zaksięgowaniu całości lub części wpłaty na koncie, bądź po przesłaniu potwierdzenia przelewu.
  5. Wszelkie materiały przesyłane przez zleceniodawcę w związku z realizacją zlecenia są objęte ścisłą tajemnicą i wykorzystywane będą wyłącznie przez zleceniobiorcę do realizacji zlecenia, natychmiast po jego zakończeniu, są kasowane z wszelkich nośników.

III. Terminy.

  1. Wszystko można wykonać na ?cito?, jednak tekst traci na jakos?ci. Potrzebuje? trochę czasu do uruchomienia strumienia kreatywnych mys?li. Optymalny czas wykonania ? 7 dni. Ponadto do uzgodnienia.
  2.  Ustalony termin nie obejmuje czasu niezbędnego na dokonanie ewentualnych poprawek.

IV. Wynagrodzenie i wpłata.

  1. Jeśli negocjacje odbędą się pomyślnie i obie strony zaakceptują wszelkie warunki współpracy, proszę o wpłatę ustalonej kwoty zaliczki lub całości wynagrodzenia.
  2. Kwota zaliczki równa jest połowie wartości ustalonego wynagrodzenia.
  3. W przypadku większej ilości tekstów, indywidualnie uzgadniamy warunki płatności.
  4. Wystawiam faktury VAT.
  5. W razie potrzeby sporządzam stosowną umowę współpracy.
  6. Wszelkie formalności dokonywane są drogą elektroniczną (skany podpisanych dokumentów, faktury elektroniczne itp.)
  7. Istnieje także możliwości przesłania dokumentów drogą tradycyjną.

V. Reklamacje i poprawki.

  1. Reklamacje rozpatruję po dokładnym i rzeczowym wskazaniu uwag zleceniodawcy.
  2. W cenę bazową wliczone są 2 poprawki, jeśli zmiany nie przekraczają 30% objętości tekstu.
  3. Poprawki, które przekraczają w/w wartości lub związane są z całkowitą zmianą dotychczasowej koncepcji tekstu, jego stylu, formy oraz struktury, mogą być objęte z dodatkową opłatą.
  4. Zleceniodawca zostanie wcześniej powiadomiony o ewentualnej konieczności dopłaty i może odmówić dalszej współpracy.

Uwaga. Podjęcie współpracy jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.

8