Garść zasad, które ułożą zgodną współpracę…
I. Moje umiejętności.
- Oświadczam, że jestem przygotowana do świadczenia usług polegających na tworzeniu, edycji oraz korekcie tekstów itp.
- Dysponuję stosownym wykształceniem w tym kierunku, co na życzenie klientów, chętnie przedstawię.
- Piszę autorskie teksty.
- Posiadam długoletnie doświadczenie w zakresie świadczonych usług i setki zrealizowanych zleceń.
II. Proces realizacji zlecenia.
- Oczekuję szczegółowych informacji na temat zlecenia. Najlepiej drogą mailową, lecz jestem otwarta na wszelkie kanały komunikacji. W razie potrzeby oddzwonię do każdego klienta. Proszę tylko o stosowną informację lub numer telefonu.
- Dysponuję rozbudowanym warsztatem pisarskim.
- Pracuję zgodnie z koncepcją zleceniodawcy lub w całości według własnego projektu.Wybór należy do klienta. Chętnie pomogę i doradzę w zakresie świadczonej usługi. W całości służę swoją kreatywnością.
- Realizację zamówienia rozpoczynam wyłącznie po zaksięgowaniu całości lub części wpłaty na koncie, bądź po przesłaniu potwierdzenia przelewu.
- Wszelkie materiały przesyłane przez zleceniodawcę w związku z realizacją zlecenia są objęte ścisłą tajemnicą i wykorzystywane będą wyłącznie przez zleceniobiorcę do realizacji zlecenia, natychmiast po jego zakończeniu, są kasowane z wszelkich nośników.
III. Terminy.
- Wszystko można wykonać na ?cito?, jednak tekst traci na jakos?ci. Potrzebuje? trochę czasu do uruchomienia strumienia kreatywnych mys?li. Optymalny czas wykonania ? 7 dni. Ponadto do uzgodnienia.
- Ustalony termin nie obejmuje czasu niezbędnego na dokonanie ewentualnych poprawek.
IV. Wynagrodzenie i wpłata.
- Jeśli negocjacje odbędą się pomyślnie i obie strony zaakceptują wszelkie warunki współpracy, proszę o wpłatę ustalonej kwoty zaliczki lub całości wynagrodzenia.
- Kwota zaliczki równa jest połowie wartości ustalonego wynagrodzenia.
- W przypadku większej ilości tekstów, indywidualnie uzgadniamy warunki płatności.
- Wystawiam faktury VAT.
- W razie potrzeby sporządzam stosowną umowę współpracy.
- Wszelkie formalności dokonywane są drogą elektroniczną (skany podpisanych dokumentów, faktury elektroniczne itp.)
- Istnieje także możliwości przesłania dokumentów drogą tradycyjną.
V. Reklamacje i poprawki.
- Reklamacje rozpatruję po dokładnym i rzeczowym wskazaniu uwag zleceniodawcy.
- W cenę bazową wliczone są 2 poprawki, jeśli zmiany nie przekraczają 30% objętości tekstu.
- Poprawki, które przekraczają w/w wartości lub związane są z całkowitą zmianą dotychczasowej koncepcji tekstu, jego stylu, formy oraz struktury, mogą być objęte z dodatkową opłatą.
- Zleceniodawca zostanie wcześniej powiadomiony o ewentualnej konieczności dopłaty i może odmówić dalszej współpracy.
Uwaga. Podjęcie współpracy jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.