Dlaczego ja?

Zajmuje się copywritingiem już od wielu lat. To moja pasja, żonglowanie słowem.

Mam dość zindywidualizowany styl, więc jeśli chcesz się wyróżnić, to serdecznie zapraszam!

Stawiam na kreację!

Garść zalet:

kreatywność ? polega na odpowiednim połączenia szlaków neuronowych w moim mózgu

wizja – ostateczny rezultat rysuje się w mojej głowie, zanim jeszcze zacznę coś tworzyć

fantazja ? bo tylko fantazjowaniem można osiągnąć zdefiniowany cel

efektywność ? jestem nastawiona na rezultat. Nie tworzę mechanicznie, oceniam wyniki swej pracy

nie kolekcjonuję doświadczeń ? każdego dnia na nowo uświadamiam sobie czym się zajmuję, by na noc ponownie o tym zapomnieć. Każdy tekst musi być pierwszy

Piszę wszystko, pod względem formy jestem jak maszyna, ale maszyna myśląca.

W najbardziej bezduszny tekst wstrzyknąć jakieś tchnienie ? oto mój główny cel.

Staram się pisać ekspresowo, mimo, że czas zabija każdorazowo jakąś cząstkę tekstu

2